ჩემი მიმართულების მიმცემი კითხვებია:
ზოგადი კითხვაა რატომ სწავლობს ადამიანი ბუნებას?
თემატური კითხვაა-რას შეისწავლის ოპტიკა?
შინაარსობრივი კითხვებია - გეომეტრიული ოპტიკის რომელ კანონებს იცნობთ?; რა არის სინათლის კორპუსკულარულ-ტალღური დუალიზმი?; ლაზერის გამოსხივება მონოქრომატულია, შეიძლება თუ არა მისი დაშლა სპექტრად?
დღეს გავიარეთ:
შეფასების სხვადასხვა მეთოდიკა
განვაგრძეთ შეფასების გეგმის ცხრილის შევსება
ვისწავლეთ ბლოგის ფონის და სახელის შეცვლა, ბლოგზე ინფორმაციული ობიექტების და ნახატების ჩამატება
ზოგადი კითხვაა რატომ სწავლობს ადამიანი ბუნებას?
თემატური კითხვაა-რას შეისწავლის ოპტიკა?
შინაარსობრივი კითხვებია - გეომეტრიული ოპტიკის რომელ კანონებს იცნობთ?; რა არის სინათლის კორპუსკულარულ-ტალღური დუალიზმი?; ლაზერის გამოსხივება მონოქრომატულია, შეიძლება თუ არა მისი დაშლა სპექტრად?
დღეს გავიარეთ:
შეფასების სხვადასხვა მეთოდიკა
განვაგრძეთ შეფასების გეგმის ცხრილის შევსება
ვისწავლეთ ბლოგის ფონის და სახელის შეცვლა, ბლოგზე ინფორმაციული ობიექტების და ნახატების ჩამატება
საინტერესო და გლობალურო შეკითხვაა,მართლაც და რატომ სწავლობს ადამიანი ბუნებას? საკმაოდ საინტერესო თემა შეგირჩევიათ.გისურვებთ შემდგომ წარმატებებს!
ReplyDeleteდამაფიქრებელი შეკითხვებია.
ReplyDeleteსაინტერესო და წარმატებული პროექტი გამოვა.
თემა ძალიან საინტერესო, აქტუალური და დიდი ინფორმაციის მომცველია. მაგრამ, მიუხედავად იმისა, რომ ბევრი ატმოსფერული მოვლენა დღეს ფიზიკის, კერძოდ, ოპტიკის კანონებით ახსნილია, არის პასუხ გაუცემელი ანომალიები. აპირებთ, თუ არა მათ თუნდაც მოხსენიებას, როგორც ამჟამად ამოუხსნელ ბუნების მოვლენას? მაგალითდ ელვები, რომელთა განმუხტვა ხდება კოსმოსში და არა დედამიწაზე.
ReplyDeleteბატონო გრიგოლ ძანიან მომწონს თქვენი თემა გისურვებთ წარმატებებს
ReplyDeleteკარგი პროექტია წარმატებები
ReplyDelete